FAQ

Як звернутися до оператора підтримки?

Для отримання допомоги та додаткової інформації ви можете зв’язатися з оператором підтримки кількома способами:

1. Зателефонувати за номерами телефону:

  • +38 (097) 140-50-50
  • +38 (066) 140-50-50
  • +38 (073) 140-50-50

2. Через форму зворотний зв’язок у розділі “Контакти”.
3. Написати на електронну пошту [email protected].

Підтримка працює цілодобово без вихідних.

Чому швидкість Wi-Fi не відповідає заявленій у договорі?

Часто користувачі стикаються з питанням: чому швидкість Wi-Fi не відповідає заявленій у договорі, і звинувачують у цьому обладнання провайдера. Причиною повільного інтернету є Wi-Fi маршрутизатор.

Інтернет від SANA – це гарантовано висока якість з’єднання та висока швидкість передачі даних. Провайдер забезпечує стабільність та безпеку підключення кожному абоненту.

Проблеми Wi-Fi роутера, що знижують швидкість Інтернету:

  1. технічні збої;
  2. застаріла модель;
  3. некоректна робота через перешкоди від інших маршрутизаторів та побутової техніки.

Розберемося з вашою проблемою докладніше.

Перевірте швидкість підключення до Інтернету за допомогою такого алгоритму дій:

  1. Відключіть від роутера всі пристрої.
  2. За допомогою кабелю підключіть комп’ютер до маршрутизатора.
  3. Припиніть роботу антивірусних програм та мережевих фільтрів на комп’ютері.
  4. Закрийте активні програми: вкладки браузера, електронну пошту, десктопні месенджери та інше.
  5. Проведіть тест визначення швидкості кілька разів за допомогою спеціального сервісу, наприклад speedtest.net

Тільки відключивши та призупинивши роботу програм, які можуть уповільнювати швидкість передачі даних, ви зможете дізнатися найбільш об’єктивну оцінку якості інтернету.

Що негативно впливає на швидкість передачі даних через Wi-Fi?

Радіохвильовий зв’язок може приглушуватись перешкодами: міжкімнатними стінами, Bluetooth, побутовими приладами, стельовими перекриттями.

Тому трапляється так, що на телефоні або ноутбуку швидкість інтернету низька, а на комп’ютері, який підключений до мережі кабелем, все завантажується швидше.

Пам’ятайте, що роутер Wi-Fi видає максимальну швидкість інтернету на відстані 1-2 метри. Якщо відійти далі, завантаження інформації може стати повільнішим.

Що робити, якщо тестування не виявило проблем, а повільний інтернет продовжує заважати відпочинку чи роботі? Спробуйте такі методи.

1. Перезавантажте роутер

Перезавантаження сприяє очищенню оперативної пам’яті пристрою та перезапуску драйверів. Після цього маршрутизатор автоматично перемикається на вільний канал, що пришвидшує інтернет.

2. Порівняйте швидкість завантаження сайтів

Деякі веб-сторінки завантажуються повільно через неполадки на власному сервері. Тому порівняйте роботу проблемного сайту з іншими ресурсами. Можливо, вам потрібно повернутися на веб-сторінку пізніше, коли усунуть несправності на сервері.

3. Перевірте пропускну здатність маршрутизатора

Зайдіть в налаштування роутера та виберіть опцію «Максимальна швидкість передачі даних». Виберіть найвище значення та натисніть «OK».

4. Очистіть cookies

Браузер постійно зберігає часові файли з різних сайтів. Коли ця інформація накопичується занадто багато, веб-ресурси починають завантажуватися з повільнішою швидкістю. Потрібно зайти в налаштування браузера та очистити cookies. Враховуйте, що після цієї процедури ваші паролі та логіни, збережені на сайтах, віддаляться.

5. Перевірте драйвера

Порівняйте якість роботи інтернету на ноутбуці та комп’ютері. Якщо пристрої завантажують веб-сторінки з різною швидкістю, значить, проблема полягає в їхньому програмному забезпеченні. Можливо, час оновити параметри мережної картки або драйверів.

6. Перевірте віруси

Пристрої зі шкідливим програмним забезпеченням часто гальмують роботу інтернету.

7. Перевірте установки DNS-адрес

Можливо, ваш DNS-сервер перевантажений, через що уповільнюється швидкість інтернету.

8. Перезавантажте комп’ютер

Часто користувачі забувають, що на їхньому комп’ютері або ноутбуку встановлено енергозберігаючий режим, який також уповільнює інтернет.

9. Підключіть підсилювач

Існує спеціальне обладнання, яке збільшує дальність роботи Wi-Fi-роутера. Воно встановлюється у тих зонах, де сигнал маршрутизатора найслабший. З основним роутером підсилювач з’єднується за допомогою дроту.

Причин низького з’єднання безліч, тому при виявленні проблеми звертайтеся до фахівців SANA.

Я переїжджатиму. Як мені залишитися абонентом SANA?

Ви залишитеся абонентом провайдера, якщо в новій будівлі, де ви житимете або працюватимете, є мережа компанії. Просто оформіть заявку на підключення на нову адресу, і ми опрацюємо її найближчим часом.

При переїзді збережуться всі дані абонента:

  • пакет послуг;
  • акційні бали;
  • додаткові послуги.

Перевірте наявність SANA в новому будинку, перейшовши на карту покриття.

Як змінити тарифний план?

Зателефонуйте менеджеру, і він займеться підготовкою нової угоди. Наприклад, абонент щомісячно платить 300 гривень та отримує інтернет зі швидкістю передачі даних 100 мегабіт/секунду, але хоче користуватися швидшим з’єднанням. Він має обрати потрібний тарифний план та залишити заявку на підключення. Сплативши новий пакет послуг, абоненту буде доступне інтернет-з’єднання зі збільшеною швидкістю.

Що таке інформування?

Опція дозволяє отримувати SMS, електронні листи, пуш-повідомлення, повідомлення в Вайбер і Телеграм з важливими даними. Види інформування:

  • дані про поповнення рахунку;
  • акційні пропозиції та новини компанії;
  • нагадування про необхідність оплати послуг.

Компанія пропонує приєднати бота від SANA до Telegram, щоб самостійно змінювати MAC-адресу та користуватися іншими послугами провайдера.

Я вчасно не доповнив рахунок. Інтернет пропаде?

Без своєчасної оплати тарифного плану, абонент може залишатися на зв’язку.

Абонент отримує інтернет на швидкості його тарифного плану до кінця доби.

Важливі аспекти послуги.

  • За відсутності грошей на рахунку інтернет відключиться восьме число.
  • Опція недоступна абонентам, які витратили у попередньому місяці добові або окремі пакети.
  • Не рекомендовано часто користуватися послугою — за відсутності щомісячної оплати тарифного плану до 30 числа згоряють накопичені бонуси.

SANA піклується про користувачів!

Як я можу сплатити за послуги провайдера?

Для зручності користувачів компанія SANA пропонує поповнити рахунок через:

  • скретч-картку;
  • касу провайдера;
  • додаток “Мій SANA”;
  • інтернет-банкінг “Приватбанк” або “Монобанк”;
  • платіжні термінали City24, IBox, 2Click, EasyPay, “ФК Система”;
  • сервіс portmone.com.ua (необхідно вибрати “Сплатити комуналку: інтернет або ТБ”).

Розв’язати проблеми з поповненням балансу будь-коли допоможе менеджер компанії.

Як я можу дізнатися про номер договору?

Ознайомтеся з копією договору або знайдіть потрібну інформацію в особистому кабінеті. Під час відвідування профілю з комп’ютера номер відображається у верхньому правому куті прямо під станом рахунку. При авторизації з телефону дивіться у верх правого кута.
Якщо знайти номер договору не вдалося, зв’яжіться з менеджером, і він нагадає необхідну інформацію.

Як дізнатися про стан свого рахунку?

Перейдіть на головну сторінку сайту — у верхньому правому кутку клацніть по кнопці «Особистий кабінет». На екрані з’явиться сторінка з основною інформацією вашого профілю, зверху праворуч вказано актуальний баланс рахунку.

Радимо користуватися мобільним додатком «Мій SANA» для:

  1. перевірки балансу;
  2. поповнення рахунку;
  3. управління послугами.

Програма розроблена для Android та iOS.

Я поповнив баланс, але інтернет не працює. Чому і що робити?

Перевірте баланс, кошти могли не зарахуватись — затримки до двох-трьох діб можливі при поповненні рахунку у відділеннях банків. Прийде трохи почекати. Не витрачайте час і користуйтеся інтернетом одразу після поповнення – вносите гроші іншим способом:

  • у терміналах поповнення (iBox, City24 та ін.);
  • за допомогою інтернет-банкінгу «Privat24» та «Monobank»;
  • у додатку провайдера SANA.

Докладніше про способи поповнення рахунку читайте у розділі «Оплата».

Якщо баланс позитивний, але послуга передачі даних не активна, вимкніть і знову підключіть свій пристрій до Інтернету. Вимкніть та увімкніть роутер, зачекайте. Зверніться до служби підтримки провайдера у разі відсутності з’єднання після всіх маніпуляцій.

Як я можу підключити Інтернет до свого бізнесу?

Виконайте декілька простих дій.

  1. На головній сторінці нашого сайту знайдіть вкладку “Інтернет для бізнесу”.
  2. Ознайомтеся з доступними тарифами, звертайте увагу на пропоновану швидкість та технологію інтернет-з’єднання.
  3. Під кожним тарифним планом є кнопка для підключення, яку потрібно клікнути для замовлення зворотного дзвінка від менеджера компанії. Він розповість докладніше про послугу та допоможе її активувати.

Якщо на сайті не виявилося відповідного тарифного плану, зв’яжіться з менеджером – фахівець допоможе зробити правильний вибір для офісу.

Підключення здійсниться в заздалегідь обумовлений час. Майстер робить всі процедури, підключає та налаштовує обладнання самостійно.

Як підключити інтернет?

Ми раді кожному новому користувачеві! Виконайте три кроки для підключення до Інтернету від SANA.

  1. Перевірте на сторінці покриття доступність нашої послуги за вашою адресою.
  2. Перейдіть на головну сторінку нашого сайту та відкрийте вкладку «Інтернет».
  3. Ознайомтеся з тарифами та оберіть потрібну пропозицію.
  4. Клацніть по кнопці «Підключити» під тарифним планом, що сподобався, щоб замовити зворотний дзвінок.

Вам зателефонує оператор служби підтримки, щоб надати безкоштовну консультацію. Фахівець допоможе вибрати тариф із потрібною швидкістю та оптимальною абонентською платою. Він призначить дату та час підключення, зручні для вас. Майстер приїде за вказаною адресою з усім необхідним обладнанням та самостійно здійснить реєстрацію нового абонента у мережі SANA.

Як користуватись послугою IPTV?

Послуга реалізується через програми: «SANA TV» для смартфонів та планшетів на ОС Android; «SANA SMART TV» для Android-приставок та телевізорів зі смарт-ТБ.

Для доступу до IPTV, зробіть таке:

  • встановіть потрібну програму на пристрій;
  • авторизуйтесь за допомогою даних облікового запису SANA;
  • користуйтесь IPTV.

Інструкція з налаштування пристроїв для перегляду IP-телебачення.

Перегляд цифрового телебачення на кількох пристроях.

Хто зможе мені підключити та налаштувати ТВ приставку?

Для виклику майстра для підключення та налаштування ТВ приставки необхідно зв’язатися зі службою цілодобової технічної підтримки за номером +380971405050 та залишити відповідну заявку.

Що таке повторне підключення?

Повторне підключення виникає у разі відключення Вас наших послуг майстрами, за умови тривалої наявності боргу з оплати послуг.

Як зупинити дію послуг, якщо я тимчасово не користуюся ними?

Призупинення терміну дії послуг безкоштовне. Щоб гроші з вашого рахунку не знімалися на той час, коли ви не користуєтеся нашими послугами, Вам необхідно залишити заявку через особистий кабінет або звернутися особисто до абонентського відділу.

Мені надійшло СМС, що послуга припинить свою дію, що це означає?

Дане СМС повідомлення призначене для інформування клієнтів про те, що залишок на балансі Вашого рахунку є мінімальним і для подальшого користування послугою необхідно поповнити рахунок.

У мене змінився номер телефону, як повідомити?

Щоб змінити Ваші контактні дані, Вам необхідно в розділі «Статистика абонента» на сайті актуалізувати інформацію про номер телефону та пошту.

Навіщо потрібен медіаконвертер

Медіаконвертер є пристроєм, що дозволяє трансформувати сигнал між оптичним кабелем і мідним. При підключенні за допомогою оптичного волокна він є обов’язковим пристроєм і входить у вартість підключення.

Як отримати інформацію про всі зміни поштою?

Для того, щоб отримувати інформацію про зміни в тарифних планах, а також свіжі новини про акції та цікаві пропозиції для діючих абонентів, які дозволять Вам заощадити, Вам необхідно ввести адресу своєї електронної пошти в особистому кабінеті, надіслати листа з адресою Вашого підключення на пошту [email protected], або звернутися до цілодобової технічної підтримки в телефонному режимі.

Де взяти договір?

Договір про надання послуг є публічним та опублікований на офіційному сайті. Ознайомитись з ним можна у розділі сайту на вкладці «Абонентам» – «правила, договори, регламенти».

Що таке ID клієнта?

При підключенні послуг, клієнту присвоюється особистий код, що відповідає рахунку його поповнення, а також є логіном для входу в особистий кабінет.

Як увійти до особистого кабінету?

Вам потрібно зайти на наш сайт перейти на вкладку «Абонентам» — Статистика абонента. Через особистий кабінет відбувається керування Вашим абонентським рахунком, перегляд та поповнення балансу, призупинення дії послуг, зміна контактних даних та багато іншого.

Де розташовані абонентські відділи?

Для Вашої зручності абонентські відділи розміщені у кількох районах міста, Ви можете самостійно вибрати найбільш зручний для вас:

Адреси абонентських відділів:

  1. Говорова 18а
  2. пер. Світлий 14
  3. Військовий узвіз 1
  4. Тираспільська 27/29
  5. Cкісна 78
  6. Рекордна 27
  7. Середньофонтанська 47/51
Як змінити тарифний план чи послугу

Для зміни тарифного плану, пакету послуг та замовлення додаткових Ви можете:

  1. Зайти до особистого кабінету.
  2. Вибрати розділ «Послуги»
  3. Натиснути кнопку «Змінити пакет».

Зміни у тарифних планах набирають чинності протягом години.

У яких випадках потрібно звертатися до служби технічної підтримки?

Служба технічної підтримки працює цілодобово, без вихідних та перерви на обід. Ви маєте можливість звернутися в будь-який зручний для Вас час для отримання консультації щодо:

  • послугах та акціях;
  • вартості підключення;
  • залишити заявку для майстра у разі неполадки;
  • дізнатися про баланс рахунку;
  • чинний тарифний план;
  • зробити заміну MAC адреси нового пристрою та ін.
Чому я не можу зайти в інтернет після того, як змінив мережеву картку, роутер, перевстановив операційну систему.

Будь-який мережевий пристрій має мережеву картку з індивідуальною адресою MAC. За допомогою цієї адреси пристрої ідентифікуються в мережі. Ваша MAC адреса прив’язана до нашої бази для отримання мережевих налаштувань.

Таким чином, при зміні роутера, комп’ютера, мережної карти або іншого мережного пристрою, вам необхідно зв’язатися зі службою технічної підтримки та в телефонному режимі зробити заміну.

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Цифрове ТБ IPTV Аналогове ТБ