Кому можна поскаржитися та залишити свої відгуки
Якщо у Вас виникла спірна ситуація, або ви незадоволені якістю обслуговування, Вас некоректно поінформували або нагрубили, отримати зворотний зв’язок з цих питань Ви можете звернувшись до Центру контролю якості, описавши суть Вашої проблеми або Вашої пропозиції через форму Особистого кабінету.
Якщо цей варіант зв’язку для Вас не є прийнятним, Ви можете відвідати наші абонентські відділи, написавши письмову заяву.
Адреси абонентських відділів:
- м. Говорова 18а
- Тираспольська 27/29
- Рекордна 27
Також можна відвідати в прийомні дні (1-й і 3-й вівторок кожного місяця) абонентський відділ головного офісу на Говорова 18а.