Кому можна поскаржитися та залишити свої відгуки

Якщо у Вас виникла спірна ситуація, або ви незадоволені якістю обслуговування, Вас некоректно поінформували або нагрубили, отримати зворотний зв’язок з цих питань Ви можете звернувшись до Центру контролю якості, описавши суть Вашої проблеми або Вашої пропозиції через форму Особистого кабінету.

Якщо цей варіант зв’язку для Вас не є прийнятним, Ви можете відвідати наші абонентські відділи, написавши письмову заяву.

Адреси абонентських відділів:

  • м. Говорова 18а
  • Тираспольська 27/29
  • Рекордна 27

Також можна відвідати в прийомні дні (1-й і 3-й вівторок кожного місяця) абонентський відділ головного офісу на Говорова 18а.

Залишайте заявку

і ми зв'яжемось з Вами найлижчим часом

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Цифрове ТБ IPTV Аналогове ТБ